Vacature

Acceptant Volmacht

Ben jij een ervaren verzekeringsspecialist met oog voor detail? Heb je affiniteit met volmacht en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging bij een snelgroeiende en mensgerichte organisatie? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn een ondernemend familiebedrijf met bijna 80 jaar ervaring in persoonlijk verzekeringsadvies en dienstverlening. Vanuit onze drie vestigingen in Nederland ondersteunen wij particulieren, bedrijven én onafhankelijke advieskantoren op het gebied van schadeverzekeringen. Bij ons draait alles om duurzame
relaties, samenwerken en vertrouwen.


Onze organisatie bestaat uit twee bedrijven, Endema Keijzers Verzekeringen en HBH Serviceprovider. Endema Keijzers Verzekeringen biedt persoonlijk verzekeringsadvies voor zowel particulieren als bedrijven. HBH Serviceprovider, ons volmachtbedrijf, is de vertrouwde partner voor onafhankelijke assurantiekantoren. Wij nemen administratieve en operationele taken uit handen, zodat zij zich volledig kunnen richten op de relatie met hun klanten.


Jouw team
Als Acceptant Volmacht, ben je onderdeel van team volmacht en kom je te werken op ons hoofdkantoor in Haarlem. Je komt terecht in een hecht team van 50 collega’s waarin iedereen zichzelf kan zijn. Samen werken we hard aan de groei van onze organisatie. Hoewel we flink aan het groeien zijn, blijft de warmte en onderlinge betrokkenheid van ons team in tact. Dat typeert onze bedrijfscultuur en daar zijn we trots op!

Wat ga je doen?

Als Acceptant Volmacht speel je een centrale rol binnen onze organisatie en vorm je de schakel tussen verzekeraars en onze relaties. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het beheer van onze volmacht portefeuille en zorg je voor een soepel acceptatie- en wijzigingsproces van particuliere en zakelijke volmacht verzekeringen. Je beoordeelt en accepteert aanvragen en mutaties van volmacht verzekeringen en zorgt voor een correcte polisopmaak in ons systeem ANVA.


Daarnaast ben je een waardevolle gesprekspartner voor je interne collega’s en de advieskantoren die zijn aangesloten bij HBH Serviceprovider. Je denkt proactief mee, biedt deskundig advies en schakelt waar nodig met verzekeraars om altijd de beste verzekeringsoplossing voor de klant te vinden.


Momenteel werken we aan de doorontwikkeling van ons offertesysteem, waardoor het acceptatieproces van particuliere, eenvoudigere risico’s steeds meer automatisch wordt verwerkt. Dit betekent dat de focus in jouw rol op de bedrijfsmatige risico’s komt te liggen, waar jouw expertise echt tot zijn recht komt! Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om zelfstandig te werken, maar je staat er nooit alleen voor: je wordt onderdeel van een gezellig en betrokken team waarin samenwerking en klantgerichtheid voorop staan.


Kortom, een veelzijdige en uitdagende baan waarin je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid krijgt!

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Fungeren als gesprekspartner voor collega’s en aangesloten advieskantoren.
  • Beoordelen, wijzigen, royeren, accepteren en opmaken van volmacht polissen in ANVA.
  • Fungeren als gesprekspartner voor collega’s en aangesloten advieskantoren.
  • Verwerken van agendering en actualiseren van klant- en polisgegevens.
  • Versturen en verwerken van naverrekeningen van zakelijke volmacht polissen.
  • Correspondentie met klanten, maatschappijen en derden.
  • Uitvoeren van FISH-, sanctiewet- en UBO-controles.
  • Meedenken met het verbeteren van werkprocessen.
  • Deelnemen aan periodiek werkoverleg en zorgen voor een compleet klantdossier.

Wat verwachten we van jou?

Jij bent dienstverlenend, gestructureerd, probleemoplossend en proactief. Daarnaast werk je graag in teamverband maar kun je ook goed zelfstandig opdrachten uitvoeren. En verder?

  • Beschik je minimaal over MBO-werk- en denkniveau.
  • Ben je in het bezit van het WFT Adviseur Schade Particulier en Zakelijk diploma (PE onderhouden).
  • Heb je minimaal 3 jaar ervaring als acceptant of adviseur.
  • Heb je ervaring met volmacht.
  • Kennis van ANVA is een pré.
  • Ben je communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ben je woonachtig in de omgeving van Haarlem en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging voor 32-40 uur in de week.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris, passend bij jouw opleiding en ervaring.
  • Een hecht team met gezellige en inspirerende collega’s die altijd voor je klaarstaan en zorgen voor een informele en collegiale werksfeer.
  • Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. 26 vakantiedagen, een goed pensioen, reiskostenvergoeding, een vitaliteitsprogramma en dagelijks een vers verzorgde lunch op kantoor!
  • Korting op je schadeverzekeringen.
  • Wij organiseren regelmatig leuke personeelsuitjes en gezellige borrels!
  • Diverse opleidingsmogelijkheden en ruimte voor eigen initiatief.

Solliciteren?

Enthousiast geworden? Solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton! Of stuur jouw CV en sollicitatie naar Roos Dobbe, via directie@hbhserviceprovider.nl.