Beloningsbeleid

Beloning medewerkers

In onze dienstverlening staan de belangen van onze klanten centraal. Dit vindt onder meer zijn uitwerking in de wijze waarop wij onze medewerkers belonen.

Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers niet worden geprikkeld door de beloning tot het onzorgvuldig behandelen van klanten. Het beloningsbeleid is zodanig ingericht dat het bijdraagt aan het bevorderen, aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.

De hoogte van de beloning (salaris en andere arbeidsvoorwaarden) van onze medewerkers is niet afhankelijk van de hoeveelheid of de soort financiƫle producten die hij of zij adviseert.

Daarom bestaat de beloning van onze medewerkers uitsluitend uit een vast marktconform salaris. Geen enkele medewerker ontvangt een variabele beloning in welke vorm dan ook. Een eventuele verhoging van het vaste salaris is evenmin afhankelijk van de hoeveelheid of de soort geadviseerde
financiƫle producten.

In de jaarlijkse beoordeling worden medewerkers getoetst op klantgerichtheid en integriteit. De
directie is bepalend in de beoordeling hiervan en verantwoordelijk voor een eventuele verhoging van het vaste salaris.