Reactietermijn

Wij streven ernaar om uw correspondentie altijd binnen 10 werkdagen na ontvangst te beantwoorden. Indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier van op de hoogte stellen.

Het binnen 10 werkdagen reageren geldt voor:

  • Het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen.
  • Het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen.
  • Het in behandeling nemen van uw klacht.
  • Het beoordelen van uw schadeclaim en alle correspondentie hieromtrent.
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische documenten, zoals afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen).
  • Het accepteren van een nieuwe verzekeringen.

De genoemde reactietermijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van processen, maar alleen voor het eerste – inhoudelijke – antwoord aan u. Als wij u om aanvullende gegevens vragen en u reageert hierop, dan gaat de reactietermijn opnieuw in vanaf de datum waarop de reactie bij ons binnenkomt.