Ben jij een ervaren verzekeringsspecialist met oog voor detail? Heb je affiniteit met volmacht en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging bij een snelgroeiende en mensgerichte organisatie? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Wij zijn een ondernemend familiebedrijf met bijna 80 jaar ervaring in persoonlijk verzekeringsadvies en dienstverlening. Vanuit onze drie vestigingen in Nederland ondersteunen wij particulieren, bedrijven én onafhankelijke advieskantoren op het gebied van schadeverzekeringen. Bij ons draait alles om duurzame
relaties, samenwerken en vertrouwen.
Onze organisatie bestaat uit twee bedrijven, Endema Keijzers Verzekeringen en HBH Serviceprovider. Endema Keijzers Verzekeringen biedt persoonlijk verzekeringsadvies voor zowel particulieren als bedrijven. HBH Serviceprovider, ons volmachtbedrijf, is de vertrouwde partner voor onafhankelijke assurantiekantoren. Wij nemen administratieve en operationele taken uit handen, zodat zij zich volledig kunnen richten op de relatie met hun klanten.
Jouw team
Als Acceptant Volmacht, ben je onderdeel van team volmacht en kom je te werken op ons hoofdkantoor in Haarlem. Je komt terecht in een hecht team van 50 collega’s waarin iedereen zichzelf kan zijn. Samen werken we hard aan de groei van onze organisatie. Hoewel we flink aan het groeien zijn, blijft de warmte en onderlinge betrokkenheid van ons team in tact. Dat typeert onze bedrijfscultuur en daar zijn we trots op!
Als Acceptant Volmacht speel je een centrale rol binnen onze organisatie en vorm je de schakel tussen verzekeraars en onze relaties. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het beheer van onze volmacht portefeuille en zorg je voor een soepel acceptatie- en wijzigingsproces van particuliere en zakelijke volmacht verzekeringen. Je beoordeelt en accepteert aanvragen en mutaties van volmacht verzekeringen en zorgt voor een correcte polisopmaak in ons systeem ANVA.
Daarnaast ben je een waardevolle gesprekspartner voor je interne collega’s en de advieskantoren die zijn aangesloten bij HBH Serviceprovider. Je denkt proactief mee, biedt deskundig advies en schakelt waar nodig met verzekeraars om altijd de beste verzekeringsoplossing voor de klant te vinden.
Momenteel werken we aan de doorontwikkeling van ons offertesysteem, waardoor het acceptatieproces van particuliere, eenvoudigere risico’s steeds meer automatisch wordt verwerkt. Dit betekent dat de focus in jouw rol op de bedrijfsmatige risico’s komt te liggen, waar jouw expertise echt tot zijn recht komt! Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om zelfstandig te werken, maar je staat er nooit alleen voor: je wordt onderdeel van een gezellig en betrokken team waarin samenwerking en klantgerichtheid voorop staan.
Kortom, een veelzijdige en uitdagende baan waarin je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid krijgt!
Een greep uit jouw werkzaamheden:
Jij bent dienstverlenend, gestructureerd, probleemoplossend en proactief. Daarnaast werk je graag in teamverband maar kun je ook goed zelfstandig opdrachten uitvoeren. En verder?
Enthousiast geworden? Solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton! Of stuur jouw CV en sollicitatie naar Roos Dobbe, via directie@hbhserviceprovider.nl.
Voor vragen kun je contact opnemen met Roos Dobbe, telefonisch te bereiken via 023 760 2555 of per e-mail via directie@hbhserviceprovider.nl