Ondanks alle ontwikkelingen via social media merken wij dat klanten het toch nog heel fijn vinden om even snel met uw kantoor te kunnen bellen. Indien u kiest voor de HBH Telefooncentrale via de Module Telefonie zorgt u er voor dat uw telefoonoplossing weer helemaal up to date is. De HBH Telefooncentrale zorgt er voor dat uw medewerkers, ongeacht waar ze aan het werk zijn, de telefoon op kunnen nemen. Of dit nou thuis achter een laptop is, op kantoor, of in de auto onderweg naar een klant via de app op een mobiele telefoon.
Indien een klant belt zorgt de telefooncentrale er voor dat het klantdossier al op het scherm zichtbaar is. U weet dus al wie u aan de lijn krijgt. Bij doorverbinden naar een collega, wordt het klantdossier meegezonden. Ook kunnen de collega’s van HBH Serviceprovider op drukke dagen of tijdens vakantieperioden meedraaien in uw telefoonverkeer en uit uw naam de klanten helpen. Indien u kiest voor de Module Data Analyse heeft u dagelijks inzicht in uw telefoonverkeer en ziet u gedurende het jaar waar de piekmomenten liggen.
Bekijk ook andere modules: